čtvrtek 18. července 2013

Gabriella Salvete

Ahojda, jak už je z názvu patrné dneska Vám představím jeden z nových laků od Gabrielly Salvete konkrétně 01 LILA. Tento je ještě z té první várky nebo jak to nazvat, kdy byly k dostání pouze 4 odstíny. Nyní je kolekce rozšířená o další nové 4 odstíny:)
V Rossmannu na ně zrovna probíhala akce, ale tento byl pořád vyprodaný. No, usmálo se na mě pak štěstí a ulovila jsem ho. Dost jsem se na něj těšila a hodně mě lákalo ho vyzkoušet, jelikož na bloggeru a youtube se s nimi roztrhl pytel a pak ho taky nechtějte:))



Konzistenci má tekutého písku a zasychá do "hrubého" finiše. Po nalakování jsem se docela zadrhávala o prostěradlo:D Ale jenom chvílí než se ten povrch trochu "oškrábe". Pak už to bylo v pořádku. Základní barvou je tmavší růžová a obsahuje stříbrný shimmer.
Co se lakování týče, tak s ním není žádný problém. Štěteček je akorát široký a nikde s nim nepatláte okolo nehtu. Na fotkách, které tu budou mám jednu vrstvu. Stačí klidně jedna silnější a nebo dvě střední.:))



Ani s odlakováním problém není. Vždycky když jsem si dávala na nehty nějaké třpytky, tak odlakovat to byl horor. Dolů to pořádně nešlo a tampónek na odlakování byl na kusy:)) Vím, že se na to používá metoda alobalu (nebo jak se to nazývá). S tímto lakem je to mnohem větší pohoda.
A výdrž? To můžete posoudit na dalších fotkách. Lakovala jsem si ho v neděli a dneska máme čtvrtek. Už včera se mi začal odlupovat na špičkách nehtů. Možná by to mohlo být ještě o chloupek lepší:)) Ale nestěžuju si, jelikož by to mohlo být i horší:D


Na pravé ruce je to ještě v pořádku:)
Levá už tolik ne:))


K dostání v Rossmanu a Tetě za cca 89 Kč. 
A závěrem už jen dodám, že lak se mi líbí! Určitě ještě vyzkouším nějaký z nových odstínů.


A co Vy? Vlastníte nějaký z těchto laků od Gabrielly Salvete?
Mějte se krásně!


2 komentáře:

  1. Stars laky vypadají úžasně, brala bych všechny, nakonec vyhrál přesně tento růžový. Je skvělý, ale jeho výdrž je příšerná, za 2 dny jsou nehty hodně oloupané, což je dost špatné :-(

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mohlo být to být lepší. Chci právě zkusit nějaký ten nový jestli na tom nejsou některé líp:))

      Vymazat