úterý 6. srpna 2013

Maybelline Colorama

Ahojda, v minulém článku jsem slíbila nějaké bližší info o novinkách, tak jsem tu s nimi. Dneska si dáme tvářenku od Maybelline Colorama. Kupovala jsem ji v Rossmannu, kde zrovna probíhala akce -25%, takže jsem si řekla, proč to nevyužít. Také mě zaujala u jedné slečny ve videu. Je to odstín č. 501 a zároveň ze všech ten nejvýraznější. Ostatní mě ani tak nezaujaly. Tím, že u nich nebyly testery, tak u těch světlejších se mi zdálo, že by na mě ani moc nebyly vidět.




Možná to s obrázku úplně, tak nevypadá, ale tento odstín mi přijde jako takový ten plum. Barva je opravdu hezká. Nanášet je třeba ji opatrně, jelikož to umí pořádně rozbalit, jak už jsem psala - je výrazná:) Působí na mě matně, ale když se pořádně zadívám, ale nějaký shimmer tam je. Každopádně na tvářích to nějak nápadné není.




A výdrž? Myslím si, že úplně nejlíp na tom není. Po nanesení tam nějakou chvíli je, ale pak se vypaří jako kdyby tam ani nikdy nebyla. Při odličování ji nemám ani na tampónku. Tak nevím, kde se mě holka toulá:) Kdo ví, třeba si v zimě nebo chladnějším počasí sedneme lépe. Přece jenom v těchto vedrech používat pudrové produkty není nejlepší. Šanci ji tedy ještě dám už jenom kvůli její barvě!

Co mě docela mrzí je, že na balení ani není uvedená gramáž. Je hodně mála. Podobně jako mono stín od Essence. Už přesně nevím, kolik mě v akci stála, ale myslím cca 60 Kč. Jinak ji sežene kolem 80 Kč, mám ten dojem. Což se mi na ni zdá dost. Pokud to s tou výdrží nebude lepší.



A co Vy? Máte tvářenku od Coloramy? Jste spokojené?
Mějte se krásně
S.L.


5 komentářů: