sobota 21. září 2013

Miss sporty Cat's eyes liner

Ahojda, v dnešním článku Vám představím linky ve fixu od Miss sporty. Víte co? Já už jsem zanevřela na všechny možné štětce na linky, jelikož se to s nimi prostě nenaučím! Nechtěla jsem ani klasické tekuté linky. Měla jsem jasno a šla jsem tedy po fixu. Na výběr jsem moc neměla. Lóreál má na mě moc silný hrot, s linkami od Essence mám špatné zkušenosti a u Catrice se mi ohýbal hrot. Chtěla jsem, aby byl pevný! Jediné linky, které splňovaly moje podmínky byly právě tyto! Jsou v odstínu 001 Miaowww black.




No, upřímně si povězme, že ve mě tato značka nevzbuzuje zrovna nějakou důvěru. Sice jsem četla i nějaké pozitivní recenze na produkty od Miss sporty, ale já osobně jsem o nich neměla ještě jedinou věc. A mile mě překvapily. Čekala jsem to horší. Aplikace je s nimi super. Udělám přesně tak tenkou linku jakou potřebuju. Díky pevnému hrotu mám při aplikaci jistější ruku, což jsem přesně potřebovala:)




Klasicky s nimi uděláte, jak tenkou tak i silnější linku. Na první "čmárnutí" na ruku pigmentace není nejlepší. Na oku, ale drží a nikam se mi neobtiskávají, S odlíčením problém není. Linky jdou hned dolů.
Mají je ve více odstínech - zelené, modré a tuším, že i fialové.

Cena se pohybuje cca 70 Kč.

Napište mi do komentářů Vaše názory na kosmetiku Miss sporty? Máte? Jste spokojené?
Mějte se krásně!
S. L.

5 komentářů:

  1. ja mam rada z miss sporty licka, korektor a laky :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam od Miss Sporty rasenku Pump up Booster a i kdyz jsem byla k cele jejich kosmetice velmi skepticka, ta rasenka je na me rasy vazne skvela :) A za tu cenu (nejakych cca 70) je to jeste lepsi :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rada miss sporty korektor :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá super.:)))
    Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat