čtvrtek 4. dubna 2013

Březen/ Duben: Kosmetika

NYC Color Wheel Mosaic face Powder (Rose Glow)

Kolem této věci jsem vždycky jen procházela. Nějak mě moc značka NYC nelákala. Nedávno jsem na ni, ale narazila u jedné slečny videu a celkem se mi to zalíbilo, takže jsem vyrazila do města a pořídila si ji.
Používám ji jako tvářenku nebo i na kontury. Je to celkem fajn věc. Není nějak do oranžova, ale spíše do růžova a něco takového jsem chtěla. Světlá část rozzáří a ta tmavší hezky nahodí barvu.
Já jsem prozatím spokojená, ale uvidíme časem a to i s výdrží - zatím jsem neměla možnost testovat v horších podmínkách.

Cena je 90 Kč.






Gabriella Salvete Dolcezza (13 Rosa Satinata)

Z té mám velkou radost! Je to krásná barva, taková sladce růžová. Je hydratační a krásně krémová, takže nanášení je opravdu pohádka. Tento typ rtěnek mi vyhovuje. Na rtech je jako balzám, ale zároveň je i hezky pigmentovaná. Samozřejmě díky konzistenci nečekejte velkou výdrž. Já jí to ovšem odpouštím, protože jsem se do ní zamilovala a už ji z ruky nedám. Pokud se mi zalíbí ještě jiný odstín, tak do něho určitě půjdu. Maximální spokojenost!
Cena kolem 99 Kč.



Gabriella Salvete Diamante Volume & Lenght Mascara

Četla jsem spousty recenzí, viděla spousty fotek a když jsem šla do drogerie - byla v akci, takže jsem si řekla, že to je znamení a jdu do koupi! Očekávala jsem hodně a to byla asi chyba. Z počátku jsem si málem vypíchla oko, protože aplikace je trochu složitější. Na jedné straně jsou štětinky kratší a na druhé delší. No upřímně to používám, jak to zrovna chytím do ruky. Buď kratší a nebo delší a nebo obojí naráz. Každopádně, že bych měla řasy mega velké - to se u mě nekonalo, ale husté celkem i jsou. Postupem času si na ni, ale zvykám a nestěžuji si.....
V akci mě stála kolem 120 Kč




Maybelline Color Sensational (161 Juicy Pink)

Neplánovala jsem její koupi, ale opět byla v akci za 50 Kč, tak jsem si řekla proč ne... Čekala jsem, že moc pigmentovaná nebude a bude to spíše něco jako již zmiňovaná rtěnka od GS. Ale ne... Konzistencí ji moc nepřipomíná - není tolik krémová a ani nějak moc pigmentovaná jako GS. Musím vícekrát přejet, aby barva byla vidět. Co se týče odstínu, tak na ruce se mi zdála více do růžova, ale doma je na mých rtech celkem tmavá. Další věc je to, že jsou v ní i třpytky, které na samotné rtěnce, tak vidět nejdou jako pak na rtech. Což upřímně moc nemusím.
Takže příště už kupovat nebudu zase tolik mě nezaujala:-) A kdyby nebyla v akci, tak bych za ni 179 Kč nedala!




Balea Volumen Shampoo Kirshe + Jasmin

V nabídce mají asi ještě 3 další druhy. Já jsem zvolila tento, jelikož mi nejvíce voněl. Vím, že ten kokosový je pro vlasy lepší - zdravější, ale já s kokosem mám jako s vůní problém. Nelíbí se mi...
No, zpět k šamponu. Opět jsem se načetla rezencí, jak je úžasný.
Vůní jsem už zmínila - ta je fajn, sladká...
Objem jsem taky nějaký zaznamenala....
Líbí je, jak pění.  To mě opravdu překvapilo a stačí jen malé množství a pěny je celá koupelna...
A poslední plus - vlasy se mi ani nějak rychle nemastily....
Ovšem co mi vadí je, že vlasy potom prostě nerozčešu. Kdybych nepoužila svoji oblíbenou masku Gestil Wonder ( a že i s ní mám problém je rozčesat, což se mi u jiných nestává), tak teda nevím. Už při mytí mám pocit hrubých vlasů a to je špatně!
Jinak bych byla spokojená za tu cenu 32 Kč:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat