pátek 5. dubna 2013

Kosmetický TAG

Ahoj, tak jsem tu s dalším článkem a tentokrát jsem si vybrala kosmetický TAG. Sice už tento obletěl snad všechny blogy, ale tyhle články nebo videa na toto téma mám ráda, takže se do něj pustím i já. A alespoň něco málo se o mě a kosmetice můžete dozvědět:))








1. Tvůj nejlevnější produkt v kosmetické sbírce?


Tak to budou takové ty produkty v akcích... Za 20 - 30 Kč.


 

2. Tvůj nejdražší produkt v kosmetické sbírce?

Paleta Naked od Urban Decay, kterou jsem si tak dlouho přála:)


 


3. Který výrobek zároveň miluješ i nenávidíš?


Jednoznačně linky! Obdivuju slečny, které si udělají nádherné linky skoro jedním tahem...Mě to asi nikdy nepůjde:-/



4. Jaký je tvůj nejchutnější produkt v kosmetické sbírce?
 

Hmmm, asi nějaký balzám nebo i rtěnka...Ale konkrétně teď nevím.


5. Který produkt nepoužíváš, protože jsi líná?

Rozjasňovač, podkladová báze, po létě jsem lína i s makeupem...



6. Který produkt ti přidá na sebevědomí?


Obecně , když si nalíčím oči...Takže stíny, řasenka, tužka apod...



7. Který kosmetický produkt bys nejraději dostala darem?


Třeba štětce od Sedony Lace:-)


3 komentáře:

  1. s těma linkama to mám naprosto stejně:D nejlepší jsou na to takové ty linky ve fixu, jednou jsem si to pořídila a bylo to o hrozně moc snazší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem si kdysi dávno pořídíla taky, ale to jsem ještě pořádně nevěděla, jak na to, takže použitélné už nebudou:)) Teď mám gelové..Poslední dobou, ale přemýšlím, že bych si koupila fix a nebo tekuté:))

      Vymazat
  2. juj Naked paletku zavidim :)

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tu je recenzia na jeden super vzrobok aj s dokazom, ze funguje http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    OdpovědětVymazat