čtvrtek 11. dubna 2013

Příspěvek ve čtvrtek

Ahoj,

je to už zase doba, co jsem se neozvala. Přemýšlela jsem, jak to napravit, ale nějak není nápad. Za poslední dobu jsem ani nebyla nakupovat, takže není ani v tom směru nic nového. Možná jedna věc ano, ale s kosmetikou to nemá nic společného...Přidám foto, ať vidíte, co mi o víkendu udělalo velkou radost, když počasí k tomu stále nějak nepřispívá:-/ Teplo sice je, ale už snad 3. den prší.... A v dešti se toho moc dělat nedá. No nic, nezbývá než to brát pozitivně - vyčistí se nám vzduch a alespoň už nesněží:-) Tak snad už tohle nějak přežijeme...





A tady už je moje nová láska. Na první pohled se zdá třeba obyčejná, ale jak se říká v jednoduchosti je krása. Hned jak jsem ji viděla, tak mě zaujala a co teprve potom, když jsem si "vyzkoušela"....A ano, přiznávám jsem blázen do cvočků, i když ne zase na všem!
Přesně takovou kabelku jsem měla vysněnou jenom jsem nečekala, že ji někde seženu (většinou se mi to nestává, takže o to větší radost).
Je to jedna velká "kapsa".. Vevnitř je pouze jedna kapsička na zip a dvě na mobil, klasika..Zapínání je na patent... Což mi nejdříve trochu vadilo, ale nešlo odolat!

PS:  Mějte se hezky a  popř. mi napište: Jaké je u Vás počasí, jak jste na tom s náladou a co Vás třeba za poslední dobu potěšilo....Budu ráda za Vaše komentáře!




Žádné komentáře:

Okomentovat