úterý 30. dubna 2013

Laky Rimmel

Ahoj, jsem tu s dalším článkem a zároveň recenzí. Konkrétně se bude jednat o laky Rimmel Lycra PRO. Využila jsem akce v drogerii, kde byly tyto laky za polovinu. Tedy 49 Kč. A musím říct, že rozhodně nelituju. Mám 2 a to v odstínu 500 Peppermint, který jsem si pořídala jako první a jelikož jsem byla nadšená neváhala jsem a šla i pro druhý v odstínu 293 Pop Rose. Oba mají nádhernou barvu!
Výdrž: Naprosto užasná. Lak už mám týden a pořád je krásný! Štěteček: S tím se pracuje jedna báseň. Nepřetahuje, lak zůstane, kde má! Krytí: Kryje i v jedné vrstě pokud dáte víc. Já osobně dávam dvě vrstvy.
Výběr odstínů byl už dost přebraný, ale rozhodně bych neváhala koupit i nějaké další. Za mě palec nahoru. Z těch všech laků co mám, jsou tyhle mé nejoblíbenější:) Teď už k fotkám....




Zde fotka po týdnu, jak jsem psala v článku ( na prsteníčku mám
lak od Essence)
                                                 
Perfektní kartáček
                                                          
Nepodařilo se mi úplně zachytit odstíny, tak alespoň pro představu
                                               

1 komentář:

  1. mátovou barvu miluju :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat