středa 1. května 2013

Apocalips - Lak na rty

Ahoj, opět tu máme další produkt od značky Rimmel, tak jdeme na to. O tomto laku na rty bylo napsáno už mnoho a já jsem těšila až konečně příjde do drogerií a budu ho moci vyzkoušet - dočkala jsem se.  Můžete si vybírat z 8 odstínů. Já jsem zvolila odstín 102 Nova. Je to krásná sytá růžová. Jak můžete vidět na fotce.




Aplikátor vypadá jako klasický leskový s tím rozdílem, že je vespod malá prohlubeň, kde vlastně zůstává lak, který pak aplikujete na rty. Bohatě stačí jedno namočení na celé rty. Já osobně aplikátor ještě trochu otírám, jelikož je tam barvy více než potřebuju.


Malá "prohlubeň" o které jsem psala:)


Konzistence
je taky super. Hodně pigmentovaný lesk a nebo tekutá rtěnka....Krásně sedne, nevytváří na rtech žádný nežádoucí efekt.





Aplikace
je potřeba hodně přesná. Zejména pak u těch výraznějších odstínů. Pokud byste přetáhly hůře se upravuje, jelikož si uděláte hned flek. Na rtech nezaschne, ale je mokrý. Takže tu mokrou vrstvu obtisknu na ruku nebo kapesníček, což je pro mě jistota.
Výdrž je pro mě o něco lepší než u rtěnky. Kdyby lak na rtech zasychal byla by výdrž určitě lepší:)


Co se vzhledu týče, tak za mě ano!


A konečný verdikt?
Mě osobně tento produkt baví a koupi rozhodně nelituji, i když úplně bez chyb není:)

Cena se pohybuje okolo 139 Kč. Já jsem ho v akci koupila za 94 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat