čtvrtek 2. května 2013

Oblíbenec

Ahoj, tak doufám, že většina z Vás na 1. máje dostala polibek pod rozkvetlou třešní. Já se teda musím přiznat, že jsem políbená nebyla. Nějak jsme to s přítelem nestihli. No, každopádně jsem si připravila článek už včera na dnešek (jeden nikdy neví jestli do rána neuschnu:)).

A teď už k věci. Dneska Vám přináším článek o mém oblíbenci od značky Balea. Konkrétně je to tělové mléko s vůní černého rybízu. Měl by být pro suchou a napnutou pokožku, díky vitamínu E hydratuje a pokožka je po něm hebká. Obsahuje také 40% pečujících olejů (mandlový a slunečnícový).
A co říká já? Naprostou souhlasím! Mám celkem suchou pokožku a to zejména na nohou. Vždycky mě hodně svědila a mohla jsem se uškrábat. Tento produkt to ovšem zvládá bravurně! Krásně hydratuje a to ještě i druhý den! Co se vůně týče, tak je taky moc příjemná - sladší, rybízová. Konzistence je taková "mastnější" právě díky olejům, které obsahuje, ale celkem rychle se vstřebává.
Dostala jsem ho na Vánoce a od té doby už mám třetí!
Za mě jedno velké ano! Díky Baleo:)
Cena je okolo 60 Kč.
Už mi zase dochází:/:)



Žádné komentáře:

Okomentovat