pátek 3. května 2013

Biohar

Ahoj, dneska jen takový rychlý příspěvek. Nevím, jak u Vás, ale tady od včera pořád jen prší a prší. Sakra, kde je to krásný počasí?! Doufám, že se zase brzy vrátí. Člověk by v tomto pořád jenom spal, není co dělat a nálada pomalu ubývá:)
Dneska Vám chci představit další věcičku, kterou jsem na základě rezencí koupila i já a jsem na ni zvědavá. Zatím jsem ji nepoužila ještě ani jednou, takže budu nějakou dobu testovat a uvidí se. 
Biohar by měl regenerovat růst nových vlasů při jejich nadměrném vypadávání, zlepšuje pružnost a pevnost s efektem prý až u 90% žen. No, nechám se překvapit. Aplikuje se vtíráním- důležitá je něm masáž pokožky. Pro dosažení efektu by se měl  používat každý den po dobu jednoho měsíce, pak už 1x týdně až měsíčně.
Stál mě 115 Kč a je ho 75ml.
Pokud s tím někdo máte už zkušenosti, klidně mi dejte vědět do komentářů, ráda se něco nového dozvím. Jak to třeba zabralo nebo rady ohledně aplikace.
Mějte krásně :-)



2 komentáře:

  1. Jsem opravdu zvědavá, jak ti bude Biohar vyhovovat. Slyšela jsem o tomhle "aktivátoru" jen tu největší chválu. Sama zatím zkušenost nemám, počkám si na tvou recenzi ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky hodně zvědavá, jelikož jsem četla hodně pozitivního... Tak uvidíme, každopadně dám vědět:))

      Vymazat