pondělí 6. května 2013

Nákupy: Květen

Ahoj, máme tu květen a něco málo z mého dnešního nákupu. Opět se bude jednat o laky od Rimelu Lycra PRO. Minule jsem psala, že odstíny byly už celkem přebrané, ale dneska mě Rossmann potešil a objevila jsem ještě dva, které mě zaujaly. Vzhledem k tomu, jak jsem říkala, že bych neváhala koupit další odstíny, tak jsem ani nepřemýšlela. S těmito laky jsem maximálně spokojená, ale víc netřeba dodávat, jelikož jsem už o nich psala tady.

Tentokrát jsem vybrala 294 Pink of me, což je krásná růžovo-lososová barvička se zlatým shimmerem. Právě jsem si ho nalakovala a vypadá skvěle! Kdo třeba nemůže kvůli škole či práci nosit výraznější barvy, tak tohle je správná volba. Druhý lak je 317 Coral romance to už je podstatně výraznější odstín. Mě připomíná prostě jahody a nemůžu si pomoct.
Tak to by bylo pro dnešek ode mě vše. Mějte se krásně, i když počasí je opět pochmurné!:)





5 komentářů:

  1. ten koralovy mam taky!!:)a ten ruzovy je moc hezky, ten si asi taky poridim:))
    mimochodem mas moc hezky blog, ted jsem te nasla:) a zvu te ke mne na blog an giveaway o kozenou kabelku:)
    pa
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho růžového taky nadšená... Mám ho teď nalakovaný:)) A teším se až si dám i ten korálový:))
      Jinak děkuju moc:)) Příjdu se podívat:))

      Vymazat
  2. Laky od Rimmel mám strašně ráda!:) A jinak ten řetízek je z H&M :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pink of me vypadá nádherně. Takovou pěknou barvičku jsem ještě neviděla.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji zahlídla poprvé ve výprodeji. Je super:))

      Vymazat