pondělí 13. května 2013

Flat top štětec od PetraLovelyHair

Ahojda, konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám představila svůj štětec, který jsem zakoupila od Petry na jejím eshopu. Musím se přiznat, že jsem asi 2 hodiny stepovala na balkóně a chodila kolem domu - vyhlížela jsem poštu až mi to přiveze. Prostě a jednoduše jsem se těšila! Platila jsem předem na účet, jelikož Petře věřím jinak nikdy předem neplatím! Zabalené to přišlo krásně a bezpečně... Takže mi došel v pořádku:))
Obsah balení: štětec, faktura, papír (kde je rozepsaná péče a použití), vizitka a plus ještě takové malé povídání:))


A teď se dostává na řadu štětec... Je prostě krásný!
Velkost:  ideální, padne akorát do ruky i do mojí kosmetické taštičky. Taky je krásně lehký.
Hustota a jemnost:
to je senzace! Já si nemůžu pomoct, ale asi si s ním budu celý den jezdit po ruce sem a tam:)))
Péče:
je stejná jako u každého štětce - vlažná voda s jemným šampónem nebo mýdlem. Neměl by se namáčet kov a dřevo. Pro schnutí je nejlepší svislá nebo vodorovná poloha:)
Složení: syntetické štětiny, kov, dřevo...
Co bych ještě dodala je to, že se mi líbí multifunkčnost. Použít ho můžete na make up, tvářenku, bronzer a myslím, že i pudr....
Cena je velmi příznivá 225,- Kč. Což si myslím, že za takový štětec je fajn!





EDIT: Ještě bych chtěla dodat, že ho používám i na korektor pod očima nebo tam kde je zapotřebí. Skvěle se s ním taky zapracovává. Dříve jsem ho nanášela normálně prsty, ale dělaly se mi čáry a s tímto štětcem úplně paráda. Řekla by, že i krytí je mnohem lepším než nanášení prsty. Poprvé jsem ho vyprala a vše v pořádku. Tvar se nijak nezměnil ani nic jiného!

A co Vy už ho máte? Nebo stále přemýšlíte zda ho koupit? Za sebe můžu říct, že koupi nelituji a jsem spokojená!
Mějte se krásně :-)

1 komentář: