úterý 14. května 2013

TOP 10

Ahojda, tentokrát pro Vás mám článek zase trochu jiný. Jedná se o moji TOP 10. Objeví se tu věci od youtube, oblečení až po kosmetiku. Je to vlastně takový TAG. Pojmu ho tedy formou článku a snad Vás to bude trochu bavit. Tak jdeme na to!

1. Boty:
Těším se až tyto boty vytáhnu. Kupovala jsem je myslím ještě na podzim a zatím jsem je měla jen jednou a to na plese...



















2. Doplněk:

Původně tu sice mělo být něco z oblečení, ale nemohla jsem se rozhodnout, takže jsem zvolila doplněk v podobě kabelky, kterou jsem tu už jednou ukazovala.

Omlouvám se za fotku, ale nechápu, proč se mi tady obrací,
když v počítači ji mám normálně:( Nevím, kde to
tady změnit


















3.Lak na nehty:

Nedávno jsem psala o lacích od Rimmelu, takže je jasné, že jeden z nich se tu objeví. Mám 4 a nějak jsem se nemohla rozhodnou, který z nich. Nakonec to vyhrál odstín Coral romance.















4.Věc:

Nejspíš bych sem mohla zahrnout mobil, ale jelikož už je po zimě a začíná to hezčí období, kdy mě vážně zase baví fotit a fotit, tak foťák. Zase ho nedám z ruky:))
















5. Dekorativní kosmetika:

Tady to vyhrála paletka Naked. Používám ji prostě pokaždé.














6. Vlasový produkt:

Jednoznačně maska na vlasy gestil wonder a možná bych jsem dala i krystaly na vlasy. Tyhle dva produkty používám pokaždé, šampón jsem počítat samozřejmě nebudu.
















7. Jídlo:

Z jídla miluju těstoviny, čínu nebo kuřecí steak. Volba tady byla jasná. Jsou to pro mě jídla, kterých se snad nikdy nepřejím a mohla bych je jíst pořád:)

8. Drink:
Za poslední dobu a taky díky prohibici jsem se naučila pít bíle víno se spritem. Ano, žádná velká věda... Na tuhle kombinaci jsem přišla díky příteli a zachutnalo mi to!



9. Seriál:

Já seriály nějak moc nesleduju, ale pokud si mám vybrat tak mám hodně rada Zoufalky a Sex ve městě!













10. Blog/ YT:

Je to těžké. Mám spoustu oblíbených blogů a youtuberek, které sleduji, ale kdybych měla vybrat z každého jen jednu, tak dám šanci našim holkám a vyberu si France baby   a z YT je to Petra .
Je fajn si zase představit někoho jiného než naše nejznamější blogerky a youtuberky, které samozřejmě moc ráda sleduji:))


Mějte se krásně a užívejte sluníčka :))

1 komentář: