pátek 17. května 2013

Porovnání krémů

Ahojda, dneska mám pro Vás článek, jak je patrné už z nadpisu o krémech. Předem bych chtěla říct, že podle mého mám suchou až normální pokožku. Co mě docela trápí jsou na určitých místech černé tečky (Víte někdo, jak s nimi zatočit? Jde to vůbec možné?). Svůj oblíbený krém jsem ještě nenašla, takže stále hledám. Pokud by někdo z vás měl nějaký tip, tak určitě sem s ním. Chtěla bych nějaký hydratační, který by nebyl mastný, příjemně voněl, byl lehký,.....
Představím Vám tedy 3 krémy a to konkrétně od značek Astrid, Ryor a Reginy.

Mandlový krém od Reginy.
- uvedeno:
Je účinný krém k ošetření, zjemnění, zvláčnění a uklidnění suché pleti. Mandlový olej - nejdražší a nejvzácnější nevysychavý olej - spolu s vitamínem E a D-Panthenolem podporují regeneraci kožních buněk a chrání pleť před předčasným stárnutím.

- můj názor:
Tento krém je takové hutnější konzistence, příjemně se roztírá. Díky oleji po nanesení působí mastně, ale za chvíli se vstřebá. Co se vůně týče ta mi nějak nevyhovuje, na pleti sice nějak výrazně cítit není, ale při otevření kelímku ano - to se dá samozřejmě přežít!:) A účinky? Já jsem z krému v rozpacích, je lehký, že ho na pleti sice necítíte, ale že bych měla pocit nějaké hydratace to nemám, na druhou stranu je po něm pleť jemnější, ale to je tak všechno. Závěrem bych řekla, že jsem zkusila, ale znovu si kupovat nebudu - nepřesvědčil mě...
Cena by se měla pohybovat kolem 75 Kč, co jsem se dívala na eshop. Jelikož já jsem ho dostala, tak Vám to nepotvrdím...





Druhý je Ryor výživný krém s mandlovým olejem
- uvedeno:
Jemný, mastný snadno vstřebatelný krém. Mandlový olej a komplex hydratačních látek chrání pleť před vysoušením. Pro všechny věkové kategorie,zmírňuje projevy předčasného stárnutí pleti,pro denní i noční péči vhodný i do mrazu,pro suchou i vysoce citlivou pleť.

- můj názor:
Na doporučení jsem si ho koupila a opět to pořád není krém z kterého bych si sedla na zadek. Jemný je, zase po něm mám hezky hladkou pokožku, ale to mi přijde, že udělá většina krému. Mastný je celkem taky dost, ale snadno vstřebatelný mi nepřijde. Mě osobně trvá než se do pleti vsákne. Další věc, používala jsem ho i během zimy a hydrataci jsem prostě necítila - možná nějakou chvíli po nanesení. V období zimy mi i praskalo čelo, jelikož jsem ho měla suché a to jsem ho používala. Vůně je příjemná. Není to jako u kolegy od Reginy. A konzistence je taková řídká, jak už jsem psala mastná:)
Ani tento si už kupovat znova nebudu a budu pátrat po něčem jiném.
Cena je okolo 95 Kč.




Poslední je Astrid hydratační a zvláčňující krém s avokádovým olejem
- uvedeno:
Jemný nemastný krém s hydratačním komplexem chrání pleť během celého dne, dodává jí potřebnou vlhkost a zlepšuje její pružnost. Obsažený avokádový olej se dokonale vstřebává, pleť zvláčňuje a uvolňuje její napětí. D-panthenol má zklidňující účinky, vitamin E působí proti volným radikálům a ochranný UV filtr přispívá k ochraně pleti před škodlivými vlivy slunečního záření. Krém je zvláště vhodný k dennímu ošetření normální a smíšené pleti, i jako podklad pod make-up.

- můj názor:
Z této trojice je pro mě tím nejlepším. Kdybych stále nevěděla, jaký jiný krém si koupit, tak v případě nutnosti sáhnu znova právě pro něm. Jak je uvedeno - je to nemastný a jemný krém. Vsákne se tedy rychle! Na pleti cítit není, ale přitom vím, že tam je. Hydratace je u něho daleko lepší než u předchozích. Vůně není nijak výrazná - klasická jemná parfemace krémů.
Cena je kolem 50 Kč




Ještě bych chtěla dodat, že všechny krémy jsem používala dlouhou dobu. Není to, že bych si je teď koupila a následně Vám tady o něm přednášela. Mám je už skoro vypotřebované a u každého mám na dně kromě Ryoru, kde už nic není.
Teď tedy přemýšlím, který koupit jako další. Nejdříve mě lákaly ty nové od Garnieru, ale spíše uvažuji nad Ziajou - kozí řadou. Jak jsem už psala na začátku, pokud máte nějaké tipy, tak mi napište do komentářů, budu ráda!
PS: klidně mi tam i připište, co bych mohla udělat za článek, aby Vás to tu bavilo..
Mějte se krásně:-)

2 komentáře:

  1. Moc bych chtěla vyzkoušet ten krém od Ryoru ale Reginu si taky hodně lidí chválí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chválí... Na základě toho jsem si je pořizovala, ale bohužel mě úplně nesedly:-) Ryor je k dostání v Rossmannu a Regina spíš v drogerii Teta nebo jejich eshopy...

      Vymazat