středa 22. května 2013

Rtěnky

Ahojda, jsem tu s dalším článkem a pro dnešek bych Vám představila mojí "sbírku" rtěnek. Přiznám se, že nejsem nějaký maniak...Rtěnky mě nikdy moc nebraly, takže se to doráží i na počtu:).. Moc mě nebaví si pořád někde upravovat rty a koukat se jestli rtěnku mám a nebo už ne.. Stejně mi nikdy dlouho na rtech nevydrží...Mám jich 10 :-) A teď Vám je jednotlivě představím.





Pro představu Vám tu vložím i fotku s konkrétní ukázkou odstínů. Úplně vždy se nepodaří ukázat všechny odstíny, jak jsou ve skutečnosti. Fotka může zkreslovat, ale přesto se mi tohle zdálo nejvíce podobné realitě.



Teď se tedy vrhneme na každou rtěnku zvlášť a něco málo Vám o nich povím.



Regina č. 6

Neznám bohužel nějaký konkrétní název nebo tak něco, jelikož mi ji přinesla mamka od jedné paní z práce. Pigmentace je u ní velmi pěkná a navíc nádherně vůni - třešně, višně nebo něco podobného. Na rtech je díky tomu velmi příjemná a vůbec nevysušuje. Co se nějaké vydrží týče, tak to nemohu moc hodnotit, měla jsem ji párkrát.
 



Alverde 85 - Fuchsia passion

Tu jsem kdysi koupila ze zvědavosti ve výprodeji. Nikdy jsem zkušenost s Alverde rtěnkami neměla a tak sem si řekla, že ji zkusím. Nepatří úplně k těm hydratačním, ale ani nějak výrazně nevysušuje. Je dobré pod ní dát třeba balzám - jinak může mít tendenci lehce zalézat do vrásek Výdrž má celkem střední, pigmentace je dobrá. Barva mi přijde taková malinová.





Alverde 83 - Shiny Terra

A tady mám její kolegyni. Tady vlastně platí to samé, co u předchozí rtěnky. S tím, že tuhle používám více. Obecně mám raději jemnější až nude rtěnky. Řekla bych, že má podtón do růžova, což já mám ráda. A hlavně nedělá takový ten mrtvolný efekt, ale naopak!





Catrice 010  Be natural

Tohle je právě ten přesný opak Alverde. Takhle rtěnka je příšerná! Zalézá do vrásek, vysušuje a ani s ní nejde nějak hezky rty namalovat aniž by nedělala takové ty čáry. Mrtvolný efekt zaručen! Podtón má do oranžova. Nositelná je pouze v opravdu minimální vrstvě. I tak ji nerada nosím....





Rimmel Kate Moss 16

Tahle rtěnka se mi líbila hlavně kvůli jejímu odstínu přišla mi taková korálová (na fotce teda působí do růžová, ale není tomu tak). Takovou rtěnku jsem  nevlastnila, takže jsem moc dlouho neváhala. Ještě bych taky zmínila, že se mi líbí jejich obal. No, ale tím asi končím. Opět se s ní nedá hezky namalovat - zase čáry a čáry. Nevypadá vůbec hezky. Hydratační není a opět vrásky těšte se už do vás zalézám:-)





Rimmel 400 - Berry Queen

A abych jenom nehudrovala, tak konečně nějaká, která je od Rimmelu fajn. S ní už žádný takový problém nehrozí. Krásně se s ní maluje, nevysušuje. Pigmentace je nádherná a výdrž celkem slušná.






Gabriella Salvete 13 - Rosa Satinata

Tady už vůbec nečekejte nějaké negativní slova. Tohle je můj miláček! Naprosto jsem si jí oblíbila, což je patrné i z fotky. Jak jsem v úvodu psala, že nejsem nějaký maniak a rtěnky mě nikdy moc nebavily, tak pouze do té chvíle než jsem objevila tuto. Je úžasně hydratační a líčení s ní je pohádka. Pigmentace je taky skvělá. Ač se to tak zdát nemusí. Mám svoje rty přirozeně pigmentované a ona to zvládá i tak! Výdrž samozřejmě není valná, jelikož je z kategorie těch hydratačních, jak už jsem zmiňovala, ale to mi u této vážně nevadí. Na blogu jsem už o ní psala...





Maybelline Colorsensation 161 - Juicy Pink

Tuto rtěnku jsem si opět kupovala v akci za nějakých 50 Kč. Odstín vypadá lépe na pohled než pak na rtech. Přijde mi o dost tmavší a hlavně jsou v ní třpytky, které nebyly patrné, když jsem ji kupovala. To mě trochu mrzí, ale co se dá dělat :-) Vůně je taková citronová. Nevysušuje ani nic podobného. Vydrž je taková střední. No, není to nejhorší, ale za plnou cenu bych ji rozhodně nekoupila!





Essence 52 - In the Nude

Tohle byla snad moje první rtěnka jestli si to dobře pamatuju. Opět moje rty krásně překryje, takže pigmentace je slušná a hydratační je taky hodně. Zase tu nemůže být řeč o nějaké výdrží... I přesto byla a je jedna z těch oblíbenějších!





Rimmel Apocalips 102 - Nova

Můj nejnovější kousek. Už jsem ho na blogu také představovala... I když úplně nemá v názvu slovo rtěnka, tak jsem ho sem zařadila. Je to tedy spíše lak. Pigmentace je skvělá. Chce to jenom pevnou ruku, pokud přetáhnete, tak se těžko upravuje. Barva je taky skvělá. Tohle je zase případ z těch výraznějších rtěnek, které mi nevadí. Na rtech zůstává mokrý, takže to není něco, co byste nanesly, ono to zaschne a už to tak zůstane. Vydrž díku tomuto je průměrná!






Tak a jsme konečně na konci! Pro dnešek by to bylo vše.
Jakou máte Vy oblíbenou rtěnku? Budu ráda, když mi zanecháte komentář :-)
Mějte se krásně.

1 komentář:

  1. Žádnou z testovaných nemám. Aktuálně ujíždím na extra lasting od Avonu

    OdpovědětVymazat