neděle 26. května 2013

Co mě neláká

Ahojda, jako první s tímto typem článku přišla myslím Plum a tuším, že jsem to viděla i u Hanny. Vcelku mě takové téma zaujalo, jelikož všude vidíme, co bychom si přály apod. Proto jsem si řekla, že bych to mohla zkusit :-) Tak se na to vrhneme....


1. Seriály typu Gossip Girl, Vampire Diaries apod.

Dříve toho byl snad každý blog. Všichni se rozčilovali nad tou či onou postavou seriálu. Já se přiznám, ze mě tohle zkrátka nebaví. Nebaví mě sledovat něco na internetu a čekat na každý díl, který tam zrovna přistane. Dívala jsem se, když to dávali v tv a stačilo mi...





___________________________________________________________________________________


2. Clinique Chubby Stick


Jak jste se už v minulém článku mohly dozvědět, tak na rtěnky apod. si nějak nepotrpím, takže ani zkrátka toto mě neláká, i když jsem si o tom přečetla hory doly....



___________________________________________________________________________________


3. Maybelline Color Whisper


Tady platí to samé jako v předchozím článku. Spousta blogerek se na to těšila a jak to dorazilo, tak velký boom a každý o tom psal. Mě to nic neříká. Mám svoje rty přirozeně pigmentované (červené), tudíž by taková věc pro mě byla spíše vyhození peněz. Abych měla rty hydratované mi stačí si koupit obyčejný balzám a udělí mi stejnou práci. Pigmentace tady totiž není nějak. Sama jsem v obchodě zkoušela.


___________________________________________________________________________________

4. Parfumerie ( Sephora, Inglot, Marionnaud atd....)
Asi se budete divit, ale já si daleko radši zajdu do drogerie, než do těchto obchodů. Já vím tady slečny mají přehled, dokáží poradit, větší výběr a sortiment, který v obyčejné drogerii nenajdu. Ano, to sice. Ale mě prostě vadí, že sotva vejdu už mám na sobě jednu ze slečen přilepenou a chce mi nabízet apod. Já osobně mám ráda klid. Jdu se podívat na co potřebuji a pokud budu chtít poradit, tak to budou vědět mezi prvními. Navíc ne úplně vždycky Vám chtějí poradit, ale spíš taky vnutit to nejdražší, co tam mají.

 
___________________________________________________________________________________


5. H&M


Teď už si asi říkáte, že jsem vážně nějaká divná:-) Neříkám, že do toho obchodu nechodím nebo že třeba 2 dvě nevlastním, ale rozhodně do něj nejsem blázen... Jak říkám zajdu se do něho podívat, ale jak jsem přišla, tak většinou zase odcházím:)



___________________________________________________________________________________


6. Starbucks

Z jednoho prostého důvodu... Kafe nepiju a ani Starbucks mě to nenaučí:-))




___________________________________________________________________________________


7. Sigma

Nedokážu říct přesně proč, ale prostě mě tato značka neláká. Mnohem raději bych si koupila Sedonu, Zoevu a nebo Hakuro!:-)





Tak to by bylo zhruba vše. Možná, že kdybych ještě přemýšlela, tak mě něco napadne. Myslím, ale že to bohatě stačí...
Co Vy? Jaké věci Vás nelákají? Podělte se a zanechte mi komentář :-)
Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat