čtvrtek 30. května 2013

Novinky: Květen

Ahojda, nebudu to nějak zbytečně dlouho okecávat. Je konec měsíce a já jsem tu s článkem, kde se dozvíte, co jsem si nového pořídila. Není toho moc, ale i tak mám z věcí radost. Na parfému a košili není co dále hodnotit, ale jsem zvědavá na řasenku a moje první color tattoo. Později se k tomu ještě třeba vyjádřím. Zatím jsou to první dojmy:)



Košile F&F

Přesně takovou košili jsem si představovala. Na ramínku moc mě nezaujala, ale pro srandu jsem si ji zkusila a ona mi perfektně sedla! Je to takový ten vzdušnější typ. Líbí se mi, jak barvou tak střihem. Vzadu je delší a ve předu kratší.


Parfém Guess Seductive I'm Yours
Tady jsem se celkem rozhodovala, kterou vůni koupit. Zkoušela jsem klasickou Guess Seductive (většina ji chválila, co jsem tak četla), ale mě zaujala ze všech 3 nejméně a Guess Girl, ta se mi naopak líbila nejvíc. Nakonec jsem, ale zvolila  I'm yours a jsem moc spokojená, i když jsem byla ze začátku rozpačitá z její vůně. Patří k těm sladším:)


Maybelline the Rocket Volum' Express
Bála jsem si ji koupit z důvodu toho, aby mi neslepovala řasy. To se sice nestalo, ale podle názvu bych si představovala něco jiného. Žádný rocket volum' se totiž nekonal.


Maybelline Color Tattoo - Pink Gold
Moje první CT. Jsem zvědavá, jak s nimi budu spokojená. Ostatní odstíny mě tolik nezaujaly. Původně jsem myslela, že bude podobný jednomu ze stínů z palety Naked (Sin, Sidecar nebo Toasted). Jak jsem přišla domů, tak jsem to šla hned porovnávat a není tomu tak, což jsem ráda. Jinak barvička je moc pěkná! Tak uvidíme...


Tímto se pro dnešek s Vámi rozloučím:)
Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat