pátek 7. června 2013

TAG: This or That

Ahojda,  nebylo teď moc času na článek a o víkendu to nebude lepší.. Příští týden mám v plánu udělat recenzi na Color Tattoo a Maybelline Rocket Volum', které se objevili v novinkách za květěn.  Zpět, ale k dnešnímu článku.. Z názvu je jasné, že mám pro Vás TAG. Je to už můj třetí v pořadí. Takové typy článků mě baví, takže se tu nejspíš sem a tam objeví. Navíc je to zase další možnost se něco více dozvědět.



Bronzer nebo tvářenka?

Tady si asi neumím vybrat. Dříve jsem spíš radši používala tvářenku, ale poslední dobou i hodně bronzer. Je to hodně vyrovnané:)

Linky nebo řasenka?

Určitě řasenka! Oči bez linek se dají, ale bez řasenky ne! Navíc jsem na linky tele...

Neutrální nebo barevné oční stíny?

Spíše se držím v těch neutrálních. Ale občas mám chuť na změnu a něco barevnějšího...

Štětce nebo houbičky?

Štětce! Houbičky mě prostě nelákají...

Lesk nebo rtěnka?

Na lesky si nepotrpím:) Takže rtěnka...

Dlouhé nebo krátké nehty?

Ani nějak dlouhé ani krátké. Něco mezi.

Umělé nebo přírodní nehty?

Musím říct, že svoje  nehty mám pěkné, takže nepotřebuju gelové, protože bych měla svoje špatné. Ale prostě vždycky se mi líbily a líbit budou:) Už je díky pohodlnosti, že se nemusíte o ně starat a lakovat je pořád dokola:) Jenom je mi líto mých nehtů, jelikož je to ničí.

Jeansy nebo tepláky?
Jeansy.

Dlouhý nebo krátký rukáv?
Kráátky a nebo takový ten 3/4... Dlouhý rukáv nemám ráda. Koupila jsem si jen asi dvě trička s dlouhým na zimu.

Šátky nebo čepice?
Šátky! Čepice prostě ne! Nesluší mi a nelíbí se mi....

Puntík nebo proužek?
Nepotrpím si ani na jedno, ale pokud si mám vybrat, tak raději proužek:))

Drdol nebo culík?
Když jsem byla menší, tak jsem pořád nosila culík. Teď se to obrátilo a raději mám rozpuštěné:)

Dlouhé vlasy nebo mikádo?
Dlouhéééé! Nemám ráda krátké vlasy! Když jsem byla malá, tak mě stříhala mamka a slibovala mi, že mi to vezme o kousek..... A najednou krátké vlasy! Neee, už nee proosím!

Vlnité nebo rovné vlasy?
Rovné. Nechtěla bych mít od přírody vlnité vlasy, ale občas si udělat takové ty větší vlny díky kůlmě je fajn:)

Světlé nebo tmavé vlasy?
Nemám to nějak vyhraněný. Líbí se mi obojí:)

Káva nebo čaj?
Kafe nepiju a asi se to nikdy nenaučím - no, upřímně ani se to učit nechci, takže jednoznačně čaj!

Pes nebo kočka?
Obojí. Já mám psa a přítel zase kočky.

Kniha nebo časopis?
Čtení mě nikdy moc nebavilo:) Musela by to asi být hodně dobrá kniha, abych se donutila. Z toho tedy vyplývá, že raději sáhnu po časopisu.

Sprcha nebo vana?
Máme obojí, ale radši mám vanu.

Dům nebo byt?
Bydlíme v domě a ráda bych to tak měla i v budoucnu:)

Léto nebo zima?
Tady není co řešit! Léto...Miluju ho! Zimu snáším těžko:D


Pokud jste dělaly i Vy nějaký zajímavý TAG, tak mi hoďte do komentářů odkaz, já se ráda podívám!
Mějte se krásně a užijte si víkend:))

2 komentáře:

  1. Páni asi jsem zaostalá, ale takové TAGY jsou pro mne novinkou, ale tím bych se asi neměla chlubit, že. :D
    V čem přesně to spočívá mohu-li se zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě:-) Tagy jsou na různé téma a odpovídáš na otázky... Žádná velká věda:-)

      Vymazat