čtvrtek 13. června 2013

Color Tattoo a Rocket Volum'

Ahojda, v článku o novinkách za měsíc květen jste mohly vidět, že jsem si pořídila CT a řasenku od Maybelline Rocket Volum'. Jelikož jsem je měla krátce nějak více jsem se o nich nerozepisovala. Všechno chce svůj čas, aby mohla lépe produkty poznat a následně Vás s nimi seznámit. Názor jsem si na ně už udělala, tak se na to vrhneme:)



Maybelline Rocket Volum'


Je to vůbec moje první řasenka od Maybelline. Vím, že se obecně celkem chválí, ale mě nikdy moc nelákaly. Rozhodla jsem se ji koupit díku tomu, že byla v setu společně s Color Tattoo za 169 Kč (samotné CT stojí 129 Kč a řasenka 249 Kč). Tudíž jsem si řekla, proč to nevyzkoušet. Bála jsem se toho, aby mi řasy neslepovala, ale naštěstí se nic takového nestalo. Naopak řasy oddělí a krásně zvýrazní!


Objem: Co se objemu týče, tak z názvu bych čekala něco lepšího. Ze začátku jsem byla docela zklamaná. Postupem času, kdy jsem si s ní trochu víc vyhrála, tak můj názor změnila. Sice 8x větší efekt se stále nekoná, ale snaží se:) Základ zkrátka je z ní vytáhnout co nejvíce (naučit se s ní pracovat) a dát si záležet. Kartáček: Je plastový a jsou na něm krátké pružné štětinky. Na první pohled působí mohutně. Já tedy nikdy nebyla zastáncem těchto kartáčku. Přesto můžu potvrdit, že aplikace s ním je bezproblémová. Oko jsem si nevypíchla a to je hlavní:)


Výdrž: Tu bych hodnotila velmi pozitivně. Krásně drží, během dne neopadává pod oči.
Konzistence:
Je na gelové bázi, která by měla být šetrná k řasám, jak uvádí výrobce.
Obal:
Neurazí, ale ani mě nijak zvlášť neohromil.
Barva:
Klasická černá.S odličováním je pak trochu problém. Drží se a nechce pustit!





Maybelline Color Tattoo - Pink Gold


Color tattoo jsou známe svým balením - klasický skleněný kalíšek. Balení se mi líbí, ale nemám moc ráda produkty ve kterých se musím šťourat prstem, ale to je můj osobní problém. S tím se budu muset smířit, aplikace štětečkem není o moc lepší.


Barva je krásná, jak můžete vidět na fotkách. Jemná růžová se třpytivým odleskem, ideální na denní nošení.


Konzistence: je gelovo - krémová.
Pigmentace: je celkem slabá. Díky odleskům je vidět, že něco na víčku máte, ale opravdu jemně. Navíc díky svojí konzistenci se nedá nijak zvlášť vrstvit.
Výdrž: Je za mě osobně teda šílená. Nevydrží mi ani dvě hodiny, aniž by se mi neslévaly do vrásek. Třeba jsou na tom jiné odstíny lépe, to nemohu posoudit.

Vlevo na sluníčku a vpravo pak už normální světlo

Celkově mě to, ale spíš zklamalo. Čekala jsem o toho mnohem více, jelikož jsem všude četla jenom samou chválu. Uznat můžu jedině to, že jako báze pod klasické oční stíny je to skvělé. Pak Vám vydrží opravdu celý den.  Pokud by bylo v názvu slovo báze pak bych neřekla ani slovo. Já jsem si ovšem zaplatila za stín a ten mě zklamal na plné čáře:)

Jak jste na tom Vy? Pohltila Vás mánie okolo Color Tattoo? Nebo vlastníte řasenku? Napište mi do komentářů Vaše zkušenosti. Budu ráda!
Mějte se krásně:)


3 komentáře:

  1. Tyjo tak tos me dost prekvapila.... Me presne tyhle drzi skvele! :((((( ze bys chytla spatny kus? Vim, ze i o fialovem kolovalo to, ze nekomu drzel skvele a mel skvelou konzistenci a prave u nej ja chytla zmetek kus :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To netuším, je to možné... Každopádně mě to mrzí, jelikož jsem od toho měla velké očekávání:(

      Vymazat
  2. Tu řasenku mám a jsem s ní spokojená :))

    Sleduju :))
    Fashion Lady An

    OdpovědětVymazat