pátek 21. června 2013

Sleek - Showstoppers, Blush by 3

Ahojda, dneska si konečně odtajníme obsah paletek Sleek, o kterých jsem se zmiňovala v předchozím článku. Jedná se o paletku Showstoppers a tvářenku Blush by 3. Sleek je známý svými obaly a za sebe musím říct, že si na plné čáře získaly i mě. Matný, černý s lesklým nápisem. Přesně tohle se mi líbí - v jednoduchosti je síla. A ano, možná na tom je vidět kdejaký otisk a kdesi cosi, ale mě osobně to vůbec nevadí.



Showstoppers
Uvnitř naleznete 12 očních stínů. Skládá se z 5 matných a 7 perleťových. Balení obsahuje samozřejmě aplikátor, který já teda nepoužívám a hlavně tam naleznete velké zrcátko, takže na cesty ideální! Konzistence je naprosto skvělá. Co já jsem se naposlouchala a načetla toho, jak Sleek prostě umí a má nádherně máslové stíny, ale dokud si to osobně nevyzkoušíte, tak si to těžko může představit. Já to můžu jenom potvrdit! Co se pigmentace týče, tak opět paráda. Kromě asi 3 stínů, které jsou na tom hůř. Stíny neopadávají a výdrž je také slušná!




Paraguaya - tento stín vůbec na víčku není vidět, jelikož je to tělový odstín.
Sunset - pro mě je to taková burgundy barva. Když jsem ho viděla poprvé bylo mi jasné, že bude mým nejoblíbenějším. Na celé víčko je prostě parádní!
Me, Myself & Eye - bílý stín se stříbrným odleskem. Hodíte se jak do vnitřního koutku, tak i pod obočí.
Bad Girl - mě připomíná takovou khaki barvu. Opět zase můžete dát na celé víčko nebo vnějšího koutku. Zkoušela jsem s ním dělat i linku:)
Noir - perleťový šedivý stín. Společně s Ultramattes V2 a Oh so special je skvělý třeba pro kouřové líčení.
Ultramattes V2 - prostě černá! Co více k ní dodat:) Pokud nemáte gelové linky apod. můžete použít tento stín:) V případě, že se snažíte naučit linky - jako já, tak je to ideální volba.

U všech těchto stínu je pigmentace výborná!






Oh so Special - matná šedivá. U ní je ta pigmentace už o něco horší. S bází je to, ale bez problému.
Bohemian - tady je to s pigmentací stejně jako u předchozího stínu. Používám ho přes celé víčko, když mám chuť na nějaké barevnější líčení. Přesně takový stín jsem hledala.
Storm - tmavá modrá- taková námořnická. No, přiznám se, že modrou zrovna v lásce nemám. Ale zkoušela jsem s ním udělat linku a vypadala hezky. Je to zase něco jiného než klasická černá (tvrdá) linka. Příjemně to oživilo:)
Sparkle - nevím, jak bych přesně tento stín popsala. Je to v podstatě takový podobný odstín jako je Paraguaya. Akorát tento je perleťový. Zase s ním krásně projasníte vnitřní koutek a místo pod obočím. Je možné ho použít i přes víčko, to už záleží na každém, jak který stín využije.
Au Natural - tmavě fialová. V paletce se tváří jako, že má v sobě třpytky, ale jak ho na nesete na víčko, tak po nich není ani stopa a je v podstatě matný. Možná se objeví dohromady 3 třpytky:)
Graphite - velmi pigmentový stín! Nádherná tmavě hnědá barva.



V případě této paletky se jedná o limitovanou edici, tudíž dlouho neváhejte!:)






Blush by 3 - Lace

Uvnitř tvářenky naleznete opět velké zrcátko. Takže když zrovna nemáte sebou paletku stínů postačí, když budete mít alespoň tuto:) Nejdříve to bylo pro mě překvapení a radost, že přijde společně se stíny, ale po otevření mě čekal trochu šok. A to díky barvě (není to nic pro bledulky). Sama jsem si tento odstín vybrala. Z ukázky na eshopu mi přišlo, že jsou to totiž úplně jiné barvy než ve skutečnosti byly. Co se pigmentace týče, tak ta je skvělá! V případě těchto odstínu až moc. Člověk by tu uvítal, kdyby byla o dost menší. Když jsem si ji nanášela poprvé, tak jsem to netušila a rázem bych mohla konkurovat Marfuše! Stačí opravdu minimum nanesení na štětec. Navíc i díky tomu budu mít tuto tvářenku opravdu dlouho:-)



Chantilly - ač to na fotce nevypadá, tak je to výrazná oranžová barva.
Guipure - tenhle odstín je parádní, ale v mém případě bohužel ne na tváře. Našel si uplatnění jako oční stín. Jsou v něm zlaté třpytky (odlesky) a přes celé víčko je fajn. Je to takový ten odstín, který v určitém světle háže jiný efekt:)
Crochet - díky němu se ze mě stala na chvíli Marfuška:)) Hodně výrazná růžová.. Neumím to přesně popsat:)



(sponzorovaný produkt) - ještě jednou bych moc chtěla poděkovat, že mi bylo umožněno tyto produkty vyzkoušet a zrecenzovat. Více jsem psala tady.


Závěrem už jenom dodám, že pokud nad produkty od Sleeku váháte, tak už neváhejte. Zamilujete si je pro jejich kvalitu a je to i cenově dostupné. Pro mě to bylo také první seznámení a rozhodně nelituju. Naopak bych si ráda svojí sbírku rozšířila o další produkty!


Jak jste na tom se Sleekem Vy? Vlastníte něco nebo to teprve máte v plánu?

Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Vůbec jsem nad výběrem neváhala. Byla moje favoritka od začátku:-) Jsem za ni ráda.

      Vymazat
  2. Páni, ty stíny mají fakt úžasnou pigmentaci! :)
    I ty tvářenky vypadají skvěle, to bych nevypotřebovala ani za 100 let! :D Nádherné barvičky, hlavně by mě zajímala ta oranžová v akci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já jsem hodně spokojená. Včera jsem si jentak zkoušela dělat kouřové líčení. Nepoužila jsem ani bázi a super. I to krásně drželo:)) U té tvářenky mám taky pocit, že ji nikdy nevypotřebuju. Vzhledem k tomu, jaké minimum stačí dát na štětec. Zkusím ji třeba někdy ukázat v akci:))

      Vymazat