středa 26. června 2013

Co je nového za červen?

Zdravím Vás zase po delší době:) Když jsi vzpomenu, jak ještě minulý týden bylo nádherně a já jsem se opalovala chce se mi při pohledu ven "brečet":)) To nám to léto začalo krásně teda! Doufám, že už zase brzy bude zase líp. Nicméně zpět k článku. Máme tu zase konec měsíce a tak Vám ukážu, co se u mě nového objevilo. Úplně plodný měsíc to nebyl, co se kosmetiky týče. Spíše jsem díky počasí nakupovala oblečení:)



1. Ziaji (kozí mléko) - jako první tu máme krém na obličej. No, upřímně jsem si ho kupovala o malinko     dřív, ale jelikož jsem ho zapomněla dát do novinek, tak se objevil až tady. Brzy k němu asi řeknu víc pokud chcete.

2. Sprchový gel Palmolive -  Mám jejich sprcháče prostě ráda! Je to zase příjemná změna oproti značce Balea. Pokožka je po něm krásně hebká a navíc mají nádherné vůně. Používala jsem teď orchidej a tento na obrázku je s bambuckým máslem, aloe vera a výtažky s kakaa. Takže si myslím, že pro moji suchou pokožku by to mohlo být fajn. Zatím jsem ho, ale nezkoušela:)

3. Maybelline Color Whisper - byla to jedna z položek o které jsem v článku Co mě neláká psala. Teď se tedy objevil v mých novinkách. Divné, že? Já jsem si ho nekoupila, ale dostala jsem ho od mamky. Každopádně se můj názor nijak nezměnil. Mám ho v odstínu 150 Faint For Fuchsia. Jediné plus je, že rty jsou po něm hydratované. Ovšem ne moc dlouho. Výdrž je slabá. Co se odstínu týče, tak ten mi sedí a jeho pigmentace je fajn, ale další nemám v plánu kupovat!

4. Colorama laky na nehty - využila jsem akci v Rossmannu 1+1 zdarma. Pořídila jsem si, jak na obrázku můžete vidět růžový (262) a bílý (51). Trochu mě mrzí, že jsou jen označeny číslem a nemají nějaký název. Zatím jsem je taky ještě nezkoušela. Jenom na palec ten 262 a je to taková ta hezká výraznější růžová. V létě k opálenému tělu to bude fajn. A klasická bíla. Přišla jsem na to, že žádný nemám a tak jsem to chtěla napravit. Ten se hodí vždycky. Co mě tedy ještě zaujalo je to, že ten růžový po nalakování voněl!  Mávla jsem rukou kolem nosu a ucítila jsem úplně takovou tu sladkou dětskou žvýkačku. Jediný, co jsem měla v hlavě bylo Bubble Gum!:))

Mějte se krásně!:)

14 komentářů:

  1. mne teda ten whisper pery vobec nehydratuje, skor vysusuje..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuuu, tak to mě docela překvapuje. Slyším to poprvé:)

      Vymazat
  2. To kozí mléko nebo krém jsem si už dlouhou dobu chtěla pořídit,ale pořád se nemůžu dokopat :) pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus... Já jsem s nim spokojená... Navíc mě v akci vyšel na 38 Kč, takže si myslím, že za ty peníze není co zkazit:-)

      Vymazat
  3. ta akce 1+1 je skvělá, tyhle laky mám nejradši :) vybrala sis krásné barvy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem si taky koupila dva laky od Colorama:) Ty sprcháče mám taky moc ráda, hlavně višeň:)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  5. Ty laky vypadájí skvěle. A ty sprcháče krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Palmolive jsou prostě super, taky zkouším vždy nějaké novinky, včetně Bale, ale tohle je prostě kvalita a klasika.
    Výdrž je u whisperek opravdu nic moc..ale i tak je miluju:))

    OdpovědětVymazat