pondělí 8. července 2013

8.7.

Ahojda, trochu jsem to tady teď zanedbávala. Důvodem je, že jsem neměla foťák... Pak se těžko nějaké články tvoří, ale naštěstí už ho mám, tak se příště ozvu s lepším článkem.
No a co jsem dělala? Přes víkend jsem byla v Praze, ale čekalo mě zklamání a vůbec nic jsem nekoupila:) To jsem se tolik těšila po těch článcích, jak jsou všude slevy a hlavně, když jsem viděla, co jste ulovily vy!:))
Konečně se nám zase vrátilo krásné letní počasí:) Takže jsem se celou neděli opalovala. Miluju prostě tohle období!
Chystáte se letos někam na dovolenou?
Mějte se krásně..  Užívejte prázdnin a hlavně toho počasí! <3



Vždycky osvěží!:)

Turecko 2010! Bylo krásně:)

1 komentář:

  1. jeej ten melon!

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat